Staňte sa našimi fanúšikmi

 

Prečo pilníky práve od nás?

 

Viac dôvodov tu

 

TOVAR V AKCII

naša cena 7,30 EUR
skladom
naša cena 14,20 EUR
skladom

KONTAKTY

Crystales.sk
V Zahradách 280
75111 Radslavice
tel: +420 728 842 865
info@crystales.sk

VŠETKO O NÁKUPE » Doprava

Možnosti dopravy

 

Cena dopravy

Snažíme sa našim zákazníkom čo najviac vyhovieť, a preto vám za dopravu účtujeme len to nevyhnutné. Využívame služby Slovenskej pošty a prepravnej spoločnosti PPL.

Pri platbe vopred na účet:

  • Slovenská pošta - 3 EUR - iba drobné tovary
  • Zásielka PPL - 5,50 EUR

Pri platbe dobierkou:

Po zvolení tejto možnosti platby, sa ku všetkým vyššie uvedeným cenám pripočítava 1,50 EUR.

 


Doprava zadarmo

Objednajte si u nás za viac ako 70 EUR a máte od nás dopravu zadarmo!

 

Osobný odber

Osobné vyzdvihnutie je možné po telefonickom dohovore v našej výrobni v Radslaviciach pri Přerove, ČR.

 

Odosielanie objednávok

Odosielanie objednávok prebieha každý deň o 14:00. V prípade doručenia objednávky do 13:30 sme schopní zabezpečiť odoslanie objednávky ešte v ten istý deň. Pri neskoršom doručení bude odoslaná nasledujúci pracovný deň.

 

Štandardná dodacia lehota je 1 - 2 dni po odovzdaní zásielky prepravcovi. Táto doba sa môže líšiť pri tzv. špičke (Vianoce).

 

V prípade prijatia objednávky cez víkend alebo v štátom uznaný sviatok je objednávka odoslaná nasledujúci pracovný deň.Pri platbe vopred je objednávka odoslaná po pripísaní danej sumy na účet. V prípade, že tovar nebude na sklade, alebo sa vyskytnú akékoľvek iné problémy, budete informovaní a ponúkneme vám návrhy na riešenie danej situácie.

 

Ako sú pilníky zabalené?

Venujeme zvýšenú pozornosť baleniu pilníkov, ako krehkého tovaru. Používame špeciálne plastové skúmavky, ktoré pilník ochránia na 100 % pred hrubým zaobchádzaním. Aj tak však odporúčame, pri preberaní zásielky, riadne skontrolovať stav tovaru. Viac informácií tu

 

Čo robiť keď vám príde tovar poškodený?

Môže sa stať, že aj napriek dôkladné zabalene zásielky sa dopravcovi podarí tovar poškodiť. V takýchto prípadoch sme ochotní poškodené výrobky nahradiť (poslať nové), aj keď vina nie je na našej strane. V prípade dostania poškodenej zásielky nás prosím kontaktujte prostredníctom e-mailu alebo telefonicky.